FAQ

 

 

Pomocą i radą służymy Państwu pod numerem telefonu: +48 22 625 02 07

oraz za pośrednictwem e-maila: coolshop@coolshop.pl

 

 

 

W jakich dniach i godzinach czynny jest stacjonarny sklep Coolshop.pl?

 

Stacjonarny sklep Coolshop.pl jest czynny w następujących dniach i godzinach:

Poniedziałek 11.00 - 18.00

Wtorek 11.00 - 18.00

Środa 11.00 - 18.00

Czwartek 11.00 - 18.00

Piątek 11.00 - 18.00

 

 

Jakie są koszty dostawy na terenie Polski dla klientów detalicznych?

 

Rodzaj przesyłki

Forma płatności 

Wartość zamówienia poniżej 150 zł

Wartość zamówienia powyżej 150 zł

Wartość zamówienia powyżej 300 zł

Przesyłka pocztowa zwykła (ekonomiczna)

Przedpłata na konto

(przelew elektroniczny, przelew bankowy, karta kredytowa)

8 zł

0 zł

0 zł

Płatność przy odbiorze

brak opcji

 

 

0 zł

 

 

0 zł

Przesyłka pocztowa priorytetowa

Przedpłata na konto

(przelew elektroniczny, przelew bankowy, karta kredytowa) 

10 zł

0 zł

0 zł

Płatność przy odbiorze

(Pocztex - Kurier 48)

 

14 zł

 

0 zł

0 zł

Przesyłka kurierska

(DPD)

Przedpłata na konto

(przelew elektroniczny, przelew bankowy, karta kredytowa)

15 zł

0 zł

0 zł

Płatność przy odbiorze

 

20 zł

 

 

20 zł

 

0 zł

Paczka w Ruchu

(odbiór paczki w wybranym kiosku Ruchu)

Przedpłata na konto

(przelew elektroniczny, przelew bankowy, karta kredytowa)

9 zł 0 zł 0 zł
Płatność przy odbiorze 9,90 zł + 0,95% wartości zamówienia
0 zł 0 zł

Odbiór osobisty

 

PUNKT ODBIORU Warszawa,

ul Hoża 66/68 pok. 15)

Przedpłata na konto

(przelew elektroniczny, przelew bankowy, karta kredytowa)

0 zł

0 zł

0 zł

 

Płatność przy odbiorze

 

0 zł

0 zł

0 zł

 

Jakie są koszty dostawy za granicę?

 

Koszty dostawy zagranicznej są ustalane indywidualnie według cennika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Przy składaniu zamówienia i zaznaczeniu opcji przesyłki zagranicznej system automatycznie doliczy 100 zlotych i zablokuje możliwość opłaty zamówienia do czasu ustalenie przez pracownika Coolshop.pl ceny przesyłki i skorygowania tej kwoty.

 

Co to jest Paczka w Ruchu?

 

Paczka w Ruchu to opcja dostawy przy pomocy Kiosku Ruchu. Klient wybiera w trakcie kiosk, w którym chce odebrać przesyłkę i tam też paczka zostaje mu wydana.


Aby wysyłka paczki za pomocą opcji "Paczka w Ruchu" doszła do skutku, pudełko, w które będą zapakowane zamówione produkty, może osiągnąć maksymalnie rozmiary 20cm x 30cm x 50 cm i wagę do  25kg. Jeżeli obsługa sklepu stwierdzi po zapakowaniu towaru, że przesyłka przekracza te gabaryty, skontaktuje się niezwłocznie z klientem celem zmiany przewoźnika i rozliczeń kosztów dostawy związanych z tą zmianą.

 

Klient, który wybrał opcję dostawy "Paczka w Ruchu" zostanie poinformowany SMS-em o możliwości odbioru zamówienia. System informacji SMS jest systemem zewnętrznym od sklepu Coolshop.

 

Jaki jest czas dostawy produktu?

 

Czas dostawy określany jest przez odrębne regulaminy przewoźników. Przybliżony czas doręczenia kształtuje się następująco:
 Zamówienia na terenie Polski:

  • przesyłki zwykłe POCZTA POLSKA - do 10 dni roboczych
  • przesyłki PRIORYTETOWE POCZTA POLSKA – do 4 dni roboczych.
  • Przesyłki kurierskie DPD - ok. 2 dni roboczych ( z reguły z dnia na dzień)
  • Paczka w Ruchu - ok 2-3 dni

 

Czym się różni czas dostawy od czasu realizacji zamówienia?

 

Czas dostawy to czas, w którym wybrany przez Państwa przewoźnik dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Liczy się go od dnia nadania zamówienia do dnia jego doręczenia.

Czas realizacji to czas, w którym sklep kompletuje zamówienie. Co do zasady, jest to okres od 1 do 4 dni roboczych, a dla produktów z działu "Książki anglojęzyczne" i do 28 dni (termin ten jest oznaczony przy produktach). Celem sprawdzenia terminów regulaminowych prosimy o zapoznanie się z regulaminem.

 

Jak mogę uzyskać rabat w sklepie Coolshop.pl?

 

Sklep Coolshop prowadzi system rabatowy zarówno dla klientów detalicznych jak i hurtowych. Dla księgarń, przykościelnych punktów sprzedaży oraz placówek misyjnych sklep Coolshop.pl przewiduje uzgadniane indywidualnie rabaty. Więcej szczegółów w zakładce Hurt, na dole strony.  Dla klientów detalicznych system rabatowy liczony jest w systemie kumulacyjnym, czyli zależy od sumy kwot poszczególnych zamówień złożonych w sklepie Coolshop.pl w ciągu ostatniego roku (ostatnich 365 dni) od składanego zamówienia. Jeśli łączna suma zamówień przekroczy w ciągu tak liczonego roku:

  • 200 zł, przysługujący klientowi rabat wynosi 2%
  • 500 zł, przysługujący klientowi rabat wynosi 5%
  • 1000 zł, przysługujący klientowi rabat wynosi 8%
  • 1500 zł, przysługujący klientowi rabat wynosi 10%
  • 2000 zł, przysługujący klientowi rabat wynosi 15%

 

Co należy wpisać w rubryce z uwagami dla kuriera?

 

Oczywiście można napisać wszystko:). W rubryce z uwagami dla kuriera powinny znaleźć się jednak takie kwestie jak np. sposób dotarcia do budynku, jeśli jest ono utrudnione lub niejasne lub prośba o pozostawienie paczki na portierni. Informacje dotyczące preferowanej godziny przybycia kuriera czy prośby o telefon przed bezpośrednią dostawą nie są wiążące dla przewoźnika, ewentualnie mogą stanowić przysługę kuriera.

 

 

 

 

 

 

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym sklepie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności
Zamknij
pixel